אלו הישגי הממשל העיקריים לפי הדו"ח:
- דו"ח זכויות צרכנים בעידן הדיגיטלי (2012) - הציג שבעה עקרונות שמהווים "מגילת זכויות צרכנים" ביניהם שליטת המשתמש במידע אודותיו, שקיפות, זכות גישה ודיוק במידע, איסוף מידע ממוקד, אחריות ואבטחת מידע.
- פרטיות במידע פיננסי - ב-2014 הוציא אובמה צו נשיאותי שבעקבותיו החלו חברות אשראי להשתמש בטכנולוגיית שבבים בכל כרטיסי האשראי.
- פרטיות אצל ספקיות גישה לאינטרנט - באוקטובר 2016 אישרה נציבות התקשורת הפדראלית כללים חדשים שנועדו לתת לגולשים שליטה טובה יותר באיסוף המידע אודותיהם על-ידי הספקיות בדורשם הסכמה מדעת לשימוש במידע רגיש.
- פרטיות בשימוש ברחפנים - ב-2015 פרסם המשרד לביטחון פנים של ארה"ב עקרונות מנחים בשימוש מסחרי ופרטי ברחפנים. העקרונות מגבילים את סוגי המידע שניתן לאסוף ומורים כיצד ניתן לשמור על דיני הפרטיות בשימוש בכלים אלו.
- פרטיות ילדים - ב-2012 עודכן ה-COPPA (Child online Privacy Protection Act) ופעולות האכיפה על-ידי ה-FTC הורחבו. ה-FTC פרסם שאלות ותשובות בנושא ב-2012 על מנת שהורים וחברות יוכלו להבין בפשטות את השינויים בחוק. ב-2015, הנשיא אובמה חתם על יוזמה שנועדה להגביל איסוף מידע על תלמידים על-ידי ספקיות אינטרנט וחברות טכנולוגיה. עד כה חתמו על היוזמה למעלה מ-300 חברות.
- אבטחת מידע באינטרנט - ב-2014 פרסם מכון התקנים והטכנולוגיה הנחיות לאבטחת מידע וסייבר המיועדות לשמירה על תשתיות קריטיות על-ידי ארגונים וחברות. ב-2015, בעקבות ה-Cybersecurity Information Act, החל המשרד לביטחון פנים ביוזמה לשיתוף סיכוני סייבר בין רשויות פדרליות למגזר הפרטי.
- גישת אזרחים לשירותי הממשל - ב-2016, פורסם צו נשיאותי מספר 13719 אשר הקים את המועצה הפדרלית לפרטיות שנועדה לבקר ולשפר את הרגלי הפרטיות ושיתופי הפעולה בין כל הרשויות הפדרליות בארה"ב.
- שוויון הזדמנויות ופרטיות - ב-2016 פרסם הבית הלבן דו"ח מקיף המתייחס לשינויים במודלים העסקיים ובשימוש במידע אישי. הדו"ח מציג עקרונות חשובים לניטרליות טכנולוגית ולמניעת אפליה אלגוריתמית.
- פרטיות במסחר בינלאומי - הסדר ה-Privacy Shield בין ארה"ב לאיחוד האירופי, נכנס לתוקף באוגוסט 2016 והחליף את הסדר ה- Safe Harbor שנפסל בשנת 2015 על-ידי בית המשפט האירופי לצדק.
- USA Freedom Act - ב-2015 נכנס לתוקפו החוק המגביל את המעקב על-ידי רשויות פדרליות ברשתות תקשורת למטרות ונפחים מצומצמים ומחייבן להיזקק לצו שיפוטי לצורף האיסוף.
- שקיפות במודיעין - על מנת להגביר את השקיפות והביטחון בפעולות ארה"ב בניטור מידע לצרכי מודיעין, הוקם אתר ייעודי הסוקר את הפעולות ומטרתן. כמו כן, ב-2014 פורסמה דירקטיבה 28 של מדיניות הנשיא, שנועדה להגביל את הניטור לצרכי מודיעין לשש מטרות מוגדרות ולאפשר ביקורת לאיסוף המידע.
- שיתוף פעולה באכיפה בין אירופה לארה"ב - ב-2016 נחתם הסכם ה-DPPA שעדיין לא נכנס לתוקפו. ההסכם נועד לאפשר שיתוף פעולה בין רשויות האכיפה בארה"ב לאירופה ובין היתר להגן על פרטיות הנחקרים.
- להגביר שקיפות וחינוך על מנת לאפשר לצרכנים לקבל הסכמה מדעת על איסוף מידע אודותיהם.
- לתקן ולהתאים את ה-Electronic Communications Privacy Act לעידן האינטרנט.
- לאפשר לצרכנים להשפיע על חקיקה פדרלית כפי שנעשה במקרה של פתיחת הנעילה בטלפונים סלולריים בארה"ב ב-2014.