יו"ר ה-FTC: 'חברות צריכות ליישם חשיבה-מוכוונת פרטיות'
זמן קריאה:
פחות מדקה
חברות שאוספות ומעבדות מידע אישי על צרכנים צריכות לתת גילוי נאות על נוהגי הפרטיות שלהן, לוודא שהגילוי שלהן ברור ומובן לצרכן, ולאפשר לצרכן לשלוט על המידע שנאסף עליו - כך הבהירה יו"ר נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב אדית' רמירז בכנס שנערך לאחרונה. לדברי רמירז, שליטת הצרכן על המידע שנאסף עליו חשובה במיוחד לגבי מידע רגיש כמו נתוני מיקום ומידע בריאותי או רפואי. רמירז הדגישה עוד שחברות צריכות ליישם חשיבה-מוכוונת פרטיות בחזית המוצרים שלהן, לצמצם את המידע שהן אוספות להיקף שנדרש להן לאמיתו של דבר לאספקת המוצרים והשירותים ולחשוב היטב על משך הזמן בו הן זקוקות להחזיק במידע. רמירז סיפרה כי רוב מסמכי מדיניות הפרטיות שחברות מפרסמות כיום, אינם ברורים ומובנים. מקור: The Consumerist (מאת: כריס מורן).