קלאב רמון שלח דואר-זבל. יפצה ב-10,000 ש"ח

בית המשפט לתביעות קטנות בהרצליה חייב את מלון "קלאב רמון" לשלם פיצוי בסך 10,000 ש"ח, לאחר ששלח לתובעת עשרות הודעות פרסומיות ולא נענה לבקשותיה לחדול מהדיוור. התובעת, יעל שגיא, טענה כי המלון שיגר אליה עשרות הודעות ודברי פרסומת לכתובת הדוא"ל המשמשת אותה במקום עבודתה, למרות שפעלה, במספר דרכים, להפסיק את הדיוור. התביעה התבססה על הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982, שזכה לכינוי "חוק הספאם". השופטת סיגל רסלר-זכאי קבעה כי התובעת הצביעה על הקשר בין המלון לבין דברי הדואר ששוגרו אליה לתיבת הדואר-האלקטרוני ולכן היא זכאית שתתקבל תביעתה, על יסוד כתב התביעה בלבד (התובעת הוכיחה כי ניסתה למסור את כתב התביעה לעובדי המלון, שעבדו בלובי, אך אלו סירבו לקבל את המעטפה). ביהמ"ש הדגיש כי שגיא נקטה בפעולות לשם מניעת הפרסום, לרבות פנייה טלפונית, משלוח הודעות דוא"ל ואף פנייה בדואר רשום. בנוסף לפיצוי הנ"ל, קבע ביהמ"ש כי המלון ישא בהוצאותיה של שגיא, בסך 500 ש"ח {ת"ק 55335-05-12 יעל שגיא נ' קלאב רמון בע"מ}.