בעקבות סליקת הימורים נחקרים כ.א.ל. ומנכל"ה לשעבר

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) עיכבה לחקירה את בועז צ'צ'יק, לשעבר מנכ"ל חברת כ.א.ל ויו"ר דירקטוריון כ.א.ל אינטרנשיונל. לפי החשד, במסגרת פעולותיו של צ'צ'יק ואחרים סלקה כ.א.ל עסקאות בהיקף של מאות מיליוני דולרים באתרי פורנו והימורים. צ'צ'יק חשוד בביצוע עבירות של רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים. הוא מכחיש בתוקף את המיוחס לו.

על-פי החשד הפרו המעורבים ביודעין את האיסור לבצע עסקות סליקה עבור אתרי הימורים ופורנו והסוו את שמות האתרים כדי שייראה כאילו מדובר בחברות רגילות שפועלות בחו"ל. באופן זה אפשרה כ.א.ל אינטרנשיונל לתושבי ישראל להמר באתרי אינטרנט, בניגוד כביכול לחוק. באמצעות שימוש בקוד של חברות עם סיכון נמוך, הצליחה כ.א.ל, לפי החשד, להונות את ויזה העולמית - גם בכך שלא שילמה לה עמלות גבוהות על שימוש באתרי הימורים ופורנו, שמוגדרים כחברות בסיכון גבוה, וגם בזה שלא גילתה כי מדובר בחברות פורנו והימורים.

גורמים המעורבים בחקירה טענו באזני דה מרקר שלנוכח הרווחים שגרפה כ.א.ל. מפעילותה נמצאת גם היא בסיכון לאישום פלילי. דוברת כ.א.ל מסרה בתגובה: "חקירת המשטרה מתייחסת לאירועים מן העבר. אנו מנועים מלהגיב, כיוון שהנושא תחת חקירה משטרתית". מקור: דה מרקר