ארצות-הברית: ISP's יאמצו מדיניות לגבי ניטור לקוחות

שלוש מתוך ארבע ספקיות הגישה (ISP's) הגדולות בארצות-הברית, הודיעו כי הן מוכנות לאמץ מדיניות המחייבת אותן לקבל הסכמה מודעת של לקוחותיהן, בטרם שינטרו את פעילותם המקוונת. נציגי החברות AT&T, Time Warner Cable ו- Verizon מסרו לוועדה בסנאט האמריקאי כי לעת עתה הן אינן עוסקות בפרסום המבוסס על פרופיל התנהגותי של הלקוחות. פרסום מסוג זה כולל ניתוח של השימושים של מנויי החברות ברשת האינטרנט, על-מנת למסור להם פרסומות ממוקדות. ספקיות הגישה הודיעו כי בטרם יחלו בפרסום כאמור, הן יבקשו את אישורם המפורש של הלקוחות, בליווי הסבר מפורט אודות הפרסום האמור. למעשה, מנסות ספקיות הגישה ליצור מהלך של הסדרה עצמית, על-מנת להימנע מחקיקה פדראלית שתכפיף אותן לכללים נוקשים ביותר באשר לפרטיותם המקוונת של המנויים. מקור: the New York Times.