הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע מחפשת משפטנים

הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע פרסמה מכרזים לשתי משרות שנועדו למשפטנים בעלי רקע ו/או ניסיון טכנולוגי. זה לא דבר קל ערך בהתחשב בקצב האיטי שבו נציבות שירות המדינה מאשרת תקנים לרשות. בשעתו הבטיח מנכ"ל משרד המשפטים שבתוך שנה מהקמתה יהיו ברשות 20 עובדים. עוד חזון למועד - ושנה כבר חלפה מזמן... אלה המשרות:
  • המכרז 7484 למשרת סגן מנהל מחלקת רישום ופיקוח הוא מכרז למשפטן בעל רקע משמעותי ו/או ניסיון בנושאי טכנולוגיה, רצוי בעניינים הקשורים לאבטחת מידע. זהו תפקיד רגולטיבי, במסגרת מחלקת רישום ופיקוח. מחלקה זו תבצע בפועל את עבודת שלושת הרשמים לפי חוק הגנת הפרטיות, נתוני אשראי וחתימה אלקטרונית ובמסגרתה יהיה מרכיב משמעותי של הנחיית השוק. התפקיד צפוי לערב ממשק הדוק עם השוק המסחרי וכן עם המגזר הציבורי, שגם עליו הרשות מפקחת.
  • מכרז 7485 למשרת ממונה משפט וטכנולוגיה הוא מכרז למשפטן המתמחה בממשק בין משפט וטכנולוגיה, רצוי עם הבנה עמוקה של טכנולוגיה. זהו תפקיד במסגרת המחלקה המשפטית של הרשות, אשר משמשת כמוקד הידע של משרד המשפטים בנושאי משפט וטכנולוגיה. בתפקיד זה תתבצע הרבה עבודת ליווי וייזום חקיקה בנושאים טכנולוגיים, מחקר משפטי וייעוץ למשרדי ממשלה בנושאים שונים הקשורים בתחום.
נדרש ניסיון של כ-4 שנים כמשפטן על מנת להתקבל למשרות.פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הרשות.