הפורטל וואלה! יסיר כתבה על עידו סמואל

בית משפט השלום בתל-אביב הורה לפורטל וואלה! להסיר באופן מוחלט כתבה מאתר TheMarker, שעניינה בעידו סמואל - בעליה של חברת "ברוקרטוב". סמואל טען כי הכתבה, שפורסמה בחודש פברואר האחרון, משמיצה אותו וגורמת לו נזק רב. בעקבות פנייתו, נענה אתר TheMarker לדרישה והסיר את הכתבה באופן מיידי. עם זאת, את הכתבה ניתן היה עדיין לאחזר באמצעות מנוע החיפוש של וואלה!, על-אף שהפורטל טען כי הסיר את הכתבה. סגנית נשיא ביהמ"ש, השופטת זהבה אגי, קבעה שוואלה "לא התנגדה, למעשה, להליך של 'הודעה והסרה', אלא שהפעולות שנקטה להסרת הכתבה וכל פרט ממנה, לרבות כותרתה, לקו בחסר". ביהמ"ש מתח ביקורת על הפורטל וקבע כי הוא אמור להכיר יותר מכולם את מנגנון החיפוש של הפורטל ויכולותיו לאחזר את הכתבה {בש"א 155372/08 ברוקרטוב בע"מ ואח' נ' וואלה! תקשורת בע"מ}. מקור: גלובס.