גוגל רכשה את דאבל-קליק

המחיר - 3.1 מיליארד דולר במזומן. בכך הביסה גוגל את מייקרוסופט, שהיתה גם היא מעוניינת ברכישת חברת הפירסום המקוון. נראה שפרטים מרכזיים בעסקה טרם סוכמו. המחיר נחשב גבוה ומפתיע (ב-2005 נרכשה גוגל תמורת 1.1 מיליארד דולר) ונראה שהוא תוצאה של סדרת סיבובים בין MS לבין גוגל שבה העלה כל אחד מהצדדים את הצעתו מדי פעם. law.co.il מניח שאם MS מצטערת, היא בכל זאת מתנחמת בעובדה שגרמה לדליפה כה מהותית בקופת המזומנים של גוגל. על כל פנים ברור מהעסקה שגוגל אינה מחפשת מודל הכנסות אחר זולת פירסום. אחרי שהחליטה להיכנס לתחום פרסומות הרדיו והטלוויזיה, היא מעמיקה את אחיזתה בעולם הפירסום באמצעות רכישת חב' הבאנרים הידועה. law.co.il תוהה איך תסתדר גוגל ("do no evil") עם חב' באנרים תאבת-קוקיז ומה זה יחולל ליחסי הציבור של Google... מקור: BetaNews.