אמיר גנס פורש מעולם הדואז

אולי יעניין אותך גם

אמיר גנס, עד לאחרונה ספאמר עברי בולט, התחייב בהסכם פשרה עם מייקרוסופט לחדול ממשלוח ספאם. MS שיוצגה על-ידי עו"ד איל שגיא ממשרד רון גזית, רוטנברג ושות', תבעה את גנס בעקבות משלוח באמצעות שרתי הוטמייל. בפשרה שהושגה נקבע כי גנס מתחייב "להימנע מלשלוח הודעות דואר אלקטרוני פרסומי לנמענים, למעט הודעות אשר קבלתן הותרה על ידי הנמענים. להימנע מלהעביר לכל אדם, בין בארץ ובין בחו"ל, אמצעים כלשהם [...] להפצת דואר אלקטרוני פרסומי לנמענים, למעט הודעות אשר קבלתן הותרה על ידי הנמענים. [...] להימנע מלשלוח הודעות דואר אלקטרוני פרסומי באמצעות שרתי דואר אשר בעליהם לא הסכים למשלוח דואר אלקטרוני על ידי הנתבעים ו/או מי מטעמם. [...] הנתבעים מסכימים בזאת כי יינתנו נגדם צווי מניעה קבועים על ידי בית המשפט [...]".

בנוסף, גנס וחברתו הסכימו להתנצל על מעשיהם: "חברת א.ג ניו אפרוצ' ומר אמיר גנס מביעים בזאת את התנצלותם הכנה בפני התובעות ובפני מי ממנויי שירותי הדואר האלקטרוני שלהן אם נגרם להם נזק ו\או בשל אי הנוחות שנגרמו עקב משלוח הודעות Spam על ידם ומתחייבים בזאת לחדול מכול פעילות שכזו בעתיד. [...] כמו כן, חברת א.ג ניו אפרוצ' ומר אמיר גנס מתנצלים בזאת בפני מיקרוסופט ישראל, מיקרוסופט קורפוריישן ואם.אס.אן ישראל בגין כול פגיעה שייתכן שנגרמה להן כתוצאה מדבריהם בעבר בנושא הספאם והתביעה הנדונה וחוזרים בהם מדבריהם מכל וכול".

גנס סיכם את תולדותיו בעולם הדואז במלים הבאות: "על כל מודעה תקנית, אדם מקבל 700 מיילים שאפילו אישית אני שונא אותם – שעונים מזוייפים, ויאגרות. זה מה שהרס את התעשייה, לא מיקרוסופט ולא שום דבר אחר. הספאמרים הרסו אותה". מקור: NRG.