עו"ד יורם הכהן - ראש הרשות לטכנולוגיות מידע

עו"ד יורם הכהן מונה לראש הרשות המשפטית לטכנולוגיות מידע ולהגנת הפרטיות. נציבות שירות המדינה ושר המשפטים אישרו את המלצת ועדת האיתור שהחליטה לבחור בו לתפקיד.

עו"ד הכהן, 46, בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים ותוכנית MBA למנהלים באוניברסיטת תל-אביב (בהצטיינות), הוא בעל ניסיון עשיר בטכנולוגיות מידע ומשפט. בין השאר עמד ב-1997 בראשות ועדה של משרד המשפטים שהמליצה לתקן את הדין באופן שיכיר בהעתקי מסמכים כראיות קבילות. המלצותיה לא יושמו בשעתו אולם בימים אלה מצוי בדיון בכנסת תיקון לפקודת הראיות שאמור להשיג תוצאה זהה.

עד לפני כ- 15 חודשים שימש עו"ד הכהן כסמנכ"ל גורם מאשר בחב' סקיורנט (2001 - 2005). במסגרת זו הקים את מערך הגורם המאשר בסקיורנט. בשנים 1996-2001 שימש מנכ"ל חב' Music Notes שעסקה בהפצה אלקטרונית של תווי מוסיקה. ב-1995-1998 שימש מזכיר וועדת ה-EDI שאמורה היתה לנפות את החסמים המשפטיים לסחר אלקטרוני בטכנולוגיית EDI.

נמנה על מקימי המרכז למשפט וטכנולוגיה באוניברסיטת חיפה. העביר קורסים שונים במוסדות אקדמאיים. בסוף שנות ה-80 יזם ופיתח את מאגר המידע המשפטי תקדין ושימש עורך ראשי של חב' CDI, המוציאה לאור את התקדין. נשוי + 3.

law.co.il משגר איחולי הצלחה.