מנוע החיפוש הופך לחברת מדיה? גוגל השיקה אתמול שירות חדש במסגרת גוגל וידאו - סרטים ותוכניות טלוויזיה בלא תשלום. עד כה דרשה הצפיה בהם תשלום בסך של 1 - 14.99 דולר. ההכנסות לגוגל נובעות מפרסומות וידאו שלפי בדיקה לא ממצה שלנו - א) נמצאות בסוף התוכנית, או - ב) גישה אליהן מתאפשרת מקישור בנגן המדיה של האתר (כלומר, הן לא מפריעות לרצף הצפיה בסרט/תוכנית). עד כה התמקדה גוגל בהכנסות ממודעות מלים שהופיעו בתוצאות החיפוש שלה. בין הסרטים הקלאסים המוצעים לצפיה כאלה של צ'רלי צ'פלין ואלפרד היצ'קוק. בהיצע בולט מספרן של תוכניות ספורט. האינדיפדנדט הבריטי מדווח שהמהלך מטלטל את מנהלי חברות הטלוויזיה. John Battelle מדווח בבלוג שלו כיצד עובד מנגנון גיוס הפרסומות לתכנים, המבוסס גם הוא - כמו מנגנון ה-adwords של גוגל - על התמחרות בין מציעים שונים.
גוגל מציע סרטים ותוכניות טלוויזיה בחינם
זמן קריאה:
פחות מדקה