כחצי שנה לאחר שסוכנות הגנת הפרטיות בקליפורניה (California Privacy Protection Agency) קראה למחוקקים במדינה לחוקק חוק שיחייב יצרני דפדפנים להטמיע יכולת מובנית שתאפשר למשתמשים להפעיל איתות opt-out גלובלי - המחוקקים בקליפורניה נמצאים לקראת השלמת חקיקה שתאסור להציע דפדפן ללא פונקציה כזו. החוק עדיין טעון הצבעה סופית בבית המחוקקים (הבית התחתון בקליפורניה) ולאחר מכן אישור של מושל קליפורניה.
חובתם של אתרים לכבד איתות ל-opt-out שמגיעים מדפדפנים קיימת כהוראה רגולטורית בקליפורניה מזה כשנתיים וחצי. הפעלת האיתות משדרת לאתר שאליו גולש המשתמש הוראה שאין להשתמש במידע אישי של הגולש לשם פרסום ממוקד או לשם מכירתו הלאה.
החובה של אתרים לכבד איתותי Opt-out הולכת ומתרחבת למדינות נוספות בארה"ב שחוקקו חוק פרטיות מדינתי. כיום, כדי לנצל את האפשרות ל-Opt out, משתמשים נדרשים להתקין תוסף ייעודי לדפדפנים הפופולריים (כדוגמת כרום), או לחילופין, להשתמש בדפדפנים פחת פופולריים, כדוגמת מוזילה פיירפוקס ו-DuckDuckGo, הכוללים את התכונה הזו באופן מובנה.
הוראה נוספת בחוק החדש תחייב יצרני מכשירים - ככל הנראה סמארטפונים - לכלול האפשרות ל-opt-out במכשירים, בהתאם לתקנות שתתקין סוכנות הגנת הפרטיות בקליפורניה.